środa, 29 lutego 2012

29.02

Wreszcie idzie wiosna, teraz tylko się modlić żeby nie spadł śnieg. Już nawet zapomniałam jak się robi zdjęcia na zewnątrz bez pośpiechu, gdzie ręce nie zamarzają. Dzisiejszy zestaw dość prosty. Gruby sweter w azjatyckie wzory połączyłam ze spodniami, które posiadają skórzane wstawki. Żeby zestaw nie był zbyt czarny założyłam brązowe a'la lity, dodałam również kapelusz kupiony w H&M-ie i torebkę w frędzle. Jak Wam się podoba takie połączenie ?















 sweter second-hand
spodnie second-hand 
kapelusz H&M
torebka H&M 
pierścionki wholesale-dress





 xoxo. Only Girl

17 komentarzy:

  1. Wyglądasz kapitalnie. Ukradłabym Ci każdy element tego outfitu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kapelusz, piękny sweter! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buty i kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. IDealny sweter i buty! Masz racje, czekac na wiosne i oby snieg nie spadl.. ;p Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie :D jaka uśmiechnięta :D - super ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten outfit!!;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenia jak dla mnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. W butach się zakochałam^^
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter <3
    świetna stylizacja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę uwierzyć, że masz 15 lat, bo, aby założyć takie buty to musisz być, bardzo odważna !

    OdpowiedzUsuń
  12. czessc fajne buty :) też chcialam zamawiać ale nie wiem do konca jak to jest z przesyłką? ile z nia dałas?

    OdpowiedzUsuń