poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wishlist.

Cześć Wam ! W dzisiejszym poście pokazuję listę rzeczy, które chciałabym mieć w szafie. Wszystkie artykuły pochodzą ze sklepu Persunmall. Ubrania jak i dodatki zachowane są w kolorach czerni i bieli, pomijając jedną czerwoną sukienkę, która skradła moje serce <3 W ostatnim czasie uwielbiam eleganckie rzeczy i to one całkowicie trafiają w moje gusta.
Chyba właśnie odnalazłam swój styl, poszukiwany przez ponad dwa lata. Ta dwumiesięczna przerwa na blogu nie była na marne, wracam "nowa", z zupełnie innymi pomysłami. Miałam zamiar usunąć wszystkie posty i zacząć od nowego startu, ale postanowiłam że je zachowam, żeby od czasu do czasu powspominać. Już teraz mogę powiedzieć z ręką na sercu, że nie ubrałabym się tak jak pokazywałam we wcześniejszych postach :)







 Everything-----> PERSUNMALL


xoxo. OnlyGirl


11 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna na nią się czaję ^^
      Czarna wersja również jest cudowna <3

      Usuń
  2. po spodenki w szachownice zapraszam do mojego sklepu hehe:)
    świetna lista

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam pytanie:) Mieszkam w okolicy i interesuje mnie w jakich secondhand'ach nabywasz takie cudne rzeczy?! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Na wprost Almy i koło McDonald's Drive :)

      Usuń
  4. Również gorąco pozdrawiam blogerke z Tarnowa;))
    Świetna lista, spodenki w szachownice są cudowne <3
    Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :) jako uzytkowniczka :) polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja dopiero tu trafiłam ..mamuiniu ile swietnych blogerek nie znam! ;o
    obserwuję
    Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta czerwona sukienka :) Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń