wtorek, 22 stycznia 2013

Lovely shoes

W tamtym tygodniu niespodziewanie przyszła do mnie paczka od wholesale-dress <3 A w jej zawartości jestem po prostu zakochana ^^ Każda dziewczyna na punkcie butów ma takiego bzika czy może ja jestem jakaś dziwna ? xx Powoli zwiększam swoją kolekcję <3 Ostatnio na wyprzedażach nabyłam również koturny z kolekcji Diverse dla H&M ( może pokaże je następnym razem ) <3 Po prostu nie mogłam ich zostawić, no żal mi było no...chyba wiecie jak to jest xx Teraz tylko wyczekiwać wiosny ^^





xoxo. Only Girl

9 komentarzy:

  1. cudne, i baaaardzo w moim stylu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale buty to prawie zawsze masz ohydne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne♥
    Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Więcej szczegółów na moim blogu:colorfulworld-ann.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)) Na pewno będę zaglądać tu częściej :))



    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń