wtorek, 21 sierpnia 2012

21.08

No i jest ! Udało się ! Wreszcie wybrałam się na porządne zdjęcia <3 W dzisiejszym zestawie możecie zobaczyć moje cudo z wyprzedaży, mowa tutaj oczywiście o asymetrycznej, neonowej bluzce. Niestety zdjęcia nie do końca oddają jej urok :( Połączyłam ją z szortami, które sama wykonałam ze starych, krótkich już spodni, podoba Wam się efekt końcowy ? Do tego oczywiście dodatki w postaci pierścionków, no i srebrne buty, które sprawiły że zestaw stał się elegantszy ^^









bluzka orsay 
szorty no name + DIY 
buty no name





xoxo. Only Girl

25 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz !
    bluzka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, niby prosta, a przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, świetnie leży na tobie ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się bardzo bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo udany zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, nieprzekombinowany zestaw (: Nie widziałam tej bluzki na wyprzedarzach w Orsay'u, a szkoda, bo jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny outfit
    buty i spodenki <3 ;))
    wpadnij na mojego bloga :))
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka! Fajnie przerobiłaś szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jak na zdjęciach się uśmiechasz. Bluzka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodenki, troszkę było do rozprucia ;d no i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bizu i bluzka najlepsze!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie zaczynam od nowa:)
    http://a-fashiondrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka i szorty naprawdę świetne!
    buty już mniej :(

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta koszulka <3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała bluzka :) kolor ma nieziemski :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oh sweetie you are so beautiful - love your neon top and rings a lot <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna bluzka :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna bluzka i pierscionki!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna bluzka i pierscionki!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna bluzka i pierscionki!

    OdpowiedzUsuń