środa, 19 października 2011

19.10

W dzisiejszym poście chciałam Wam przede wszystkim pokazać bluzkę od sklepu internetowego ClubCouture, serdecznie zapraszam na ich stronę. No i kolejny raz buty od Wholesale-dress, tak wiem cały czas tylko one, ale niestety w chwili obecnej nie posiadam żadnych ładnych butów na jesień, muszę w końcu zainwestować.
Jak będzie to tylko możliwe, będę dodawała posty dwa razy w tygodniu, co o tym myślicie ?
Jeśli chcecie być na bieżąco, zachęcam do polubienia mnie na facebook'u  tutaj.
Macie pytania zapraszam tutaj .










bluzka ClubCouture
spodenki H&M
zakolanówki no name
kapelusz H&M
torebka H&M







xoxo. Only Girl

21 komentarzy:

  1. swietny set, bluzka przesliczna ! :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzeczka, marzy mi się taki kapelusik jak ty masz,

    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  3. super sweterek :)
    Zachwyca mnie torba i buciki ;d bosko Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny outfit! :) Bardzo ładna bluzka :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak skontaktowałaś się z whosale dress ?

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka świetna :>
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja.;) I świetne zdjęcia.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze bede miec slabosc do nadkolanowek;D swietnie wygladasz. U ciebie taka pogoda?? zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie !! Bluzka jest fantastyczna !!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, jestem za postami 2 razy w tyg.
    :D

    Zapraszam do mnie:
    http://apoloniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny, odrobinę "hippisowski" zestaw, storzyłaś świetny klimat łącząc całośc z kapeluszem i zakolanówkami. baardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny strój chociaż bluzka nie podoba mi się aż tak bardzo, nie było ci za zimno w tych spodenkach ?

    OdpowiedzUsuń
  14. oo.. dzieki takiego komentarza to jeszcze nie miałam i na pewno się nie spodziewałam :) dziekuje bardzo, jasne, ze możesz, bardzo mi miło.
    a bluzka jest rewelacyjna, od razu, gdy na nią spojrzałam nasunęło mi sie mnóstwo stylizacji z jej udziałem..

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne magnetyczne zdjęcia !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  16. Otagowałam Cię, więcej tu: http://thehajnowka.blogspot.com/2011/10/zostaam-otagowana-przez-smoothcriminal.html

    OdpowiedzUsuń
  17. troche nie nasz styl, ale doceniamy klimat zdjęc:)fajny blog:)

    zapraszamy do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xoxo K&M

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka świetna :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń