wtorek, 24 maja 2011

24.05

Wreszcie zebrałam się na dodanie tego posta. 
Zestaw dość skromny, ale myślę że odpowiedni na wyjazd do babci . 
Uwielbiam jej dom, ma niewyobrażalny klimat, w którym czuję się bardzo dobrze. 
Ostatnio w "housie" zobaczyłam tą o to torebkę :
Nie mogłam uwierzyć, gdyż mam taką samą tylko że z second-handu za około 4zł. 
Dzisiaj dodaję video i zdjęcia. 









 Bluzka- sh
Spodenki- H&M
Buty- H&M
Torebka- sh
Okulary - NY(stylio.pl)
Bransoletki- H&M
Pierścionek motyl- NY
Pierścionek - H&M
Naszyjnik- C&A








xoxo. Only Girl

12 komentarzy:

  1. jestes bardzo fotogeniczna, na każdym zdjęciu wychodzisz prześlicznie. Fajna torebka <3 rzeczywiście miałaś farta że ją znalazłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta torebka i rzeczywiście w Housi'e jest taka sama. Zgadzam się, że b. ładnie wychodzisz na zdj.
    Aha, zostałaś wyróżniona w konkursie Sunshine award u mnie :)
    zawszeblisko.blogspot.com
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne butki :) zestaw skromny, ale na prawdę Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny letni zestaw,eh czmeu u mnie tak zimno?!

    sliczna bluzka i fajna torebka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna stylizacja!!!masz piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za piosenka w filmiku??

    http://apoloniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń