niedziela, 13 marca 2011

13.o3

No i jak widać wiosna nadchodzi, i dobrze mam już dość mrozów.
Dzisiejsza pogoda jest wręcz wspaniała,przyjemnie jest sobie siąść na polu przy stole, zajadając spaghetti;]
Dzisiaj   prosto i wygodnie..tak jest fajnie, moje miny i zmarszczone oczy już nie są takie super. 
I cóż mogę jeszcze napisać, obawiam się że mało kto to przeczyta;/ 
Muszę stwierdzić, że mobilizują mnie komentarze, dlatego dziękuję!;)
Może ktoś z Was był na filmie "Sala samobójców"? wybieram się, ale nie wiem czy warto.;]
Wiem mało biżuterii, ale niestety nie mam żadnej w odcieniach złota, no prócz tego słonia !





Spodnie- zwykły sklep
Buty- zwykły sklep 
Torba- F&F
T-shirt- Second-hand
Koszula- z Ameryki
Okulary-H&M
Wisior- zwykły sklep 





xoxo. Only Girl






6 komentarzy:

  1. Zapraszam na swojego bloga, interesujące ubrania z sieciówek w niskich cenach większość 5-20zł; rurki czarne zara, kapelusz zara, koszulka pull&bear, bolerko h&m, jeansowa sukienka h&m, bluza adidas i wiele innych. SPRAWDŹ

    OdpowiedzUsuń
  2. O dzięki ^^ a roz. bluzeczki to M ale myślę że na mniejsze osóbki też będzie pasować bo fajnie wygląda jako oversize ;] cena : 40 zł z przesyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozwolę sobie dodać do obserwowanych : ) wyglądasz świetnie : ) poprzednie posty i zestawy również na duży plus,pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny naszyjnik!

    zapraszam do mnie - nowy post ;)
    http://mala-czarna90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń